Telefony stacjonarne: |
|
(22) 319 75 27
(22) 512 77 32
|
Fax: |
|
---
|
Telefony komórkowe: |
|
---
|
Adresy E-Mail: |
|
---
|
Strona internetowa: |
|
eccelent.najlepsifachowcy.pl
|
|
Bardzo słaba obsługa klienta.
Panie były miłe do czasu aż się wpłaciło pieniądze. Później jest się potraktowanym jak niechciany sprzedawca call center :) Niczego wielkiego nie oczekiwaliśmy, tylko wyjaśnienia dlaczego 10 minut wybieraliśmy nóżki do sofy, a dostaliśmy plastikowe czarne ślizgacze. Pani odpowiedziała, że chyba widzieliśmy co kupujemy... I jeśli producent takie wysłał, to znaczy, że takie mają być ...Odpowiedź ekspedientki naprawdę powalająca. Zwłaszcza, że mamy w zamówieniu nawet podany numer wybranych nóżek.
Poprosiliśmy ją o zdjęcie sofy z ekspozycji, żeby przynajmniej można było sprawdzić gdzie wkręcić te czarne nieszczęsne \'nóżki-ślizgacze\', bo producent nie zrobił nawierceń, to Pani powiedziała, że ma za słaby telefon i jakość zdjęcia będzie zła, a po drugie na ten moment w sklepie są same kobiety i nie da rady. Nie wiem, co to był za argument. Sofa nie ważyła tony, sama w domu sprawdziłam czy można podnieść ją kilka centymetrów do góry i zrobić zdjęcie boku. Tak naprawdę nie musiałaby jej nawet podnosić, tylko zrobić zdjęcie, dołu, żeby było można zobaczyć tę nóżkę i gdzie jest mniej więcej wkręcona. Żal, naprawdę. Sofa ok, producent ok, sklep nie jest tani, proponuję Paniom większego szacunku do klientów. P>S nóżki czarne zostają, bo nie mam sił na dyskusję z tymi Paniami. Nie polecam sklepu, lepiej bezpośrednio z producentem się dogadywać
|
|
|
|
Szkoda, że przed zakupem krzeseł nie dotarłem do opinii w sieci na temat złej sławy Eccelent meble - u mnie DOMOTEKA Warszawa. Zgłoszona reklamacja na krzesła została odrzucona jako niesłuszna. Uzasadnienie meble mogą skrzypieć mogą być niewygodne. Wystawa to co innego. Takie jest ich zdanie i podpierają się na prędce opiniami producenta. Handlowcy potwierdzam przy obchodzeniu wystawy są nachalni, po sprzedaży zero oddzwonienia. Mój zakup mój problem. Na pewno idę do sądu. Trzeba walczyć o swoje.
|
|
|
|
Firmę, obsługę, produkt, czyli narożnik który zakupiłem-wszystko oceniam bardzo pozytywnie. Pani zajmująca się moim zakupem od początku do samego końca bardzo pozytywna!, nawet wtedy gdy poinformowałem o tym że nie mogę przyjąć dostawy narożnika w ustalonym wcześniej terminie. Ba! zaproponowano mi gratisowe przetrzymanie mojego mebla przez okres 30 dni i natychmiast zmieniono datę dostawy. Finalnie transport narożnika odbył się bez najmniejszego problemu. Kierowca zadzwonił 1,5 godziny przed dostawą.
|
|
|
|
Potwierdzam opinię poniżej:
Opinia: Negatywna
Autor: Mateusz
Kilka tygodni temu odwiedziłem jeden z salonów Eccelent. Przed zakupem obsługa była wzorowa. Podczas wizyty Pani obsługująca klientów obiecała, ze jeżeli zdecyduje się w ciągu 24 godzin na zakup transport będzie gratis. Na potwierdzenie swoich słów wysłała mi maila pisząc: transport 11-17 gratis. Ewentualnie można się umówić na konkretna godzinę za dopłata 40 zł. Gdy przyszło do realizacji zamówienia okazało się ze salon odmawia mi informacji, o której będzie transport chyba ze zapłacę za to te dodatkowe 40 zł. Nie umiem wiec ocenić czy potrzebuje dopłacić te 40 zł czy nie, bo nie wiem bo salon bez zapłacenia 40 zł nie poinformuje mnie w jakim przedziale czasu możliwa jest dostawa. Pani, która ze mną rozmawiała przestała już być miła i pozwala sobie na uwagi proszę czytać ze zrozumieniem. Strasznie to słabe. Narożnik kosztował 6000 zł a salon musi wyłudzić jeszcze 40 zł, bo boi się, ze jakim powie o której będzie transport może będę wtedy dostępny i nie dopłacę. Żenujące. Na pewno już tam nie wrócę i będę ostrzegał innych.
|
|
|
|
Potwierdzam opinię poniżej:
Opinia: Negatywna
Autor: Mateusz
Kilka tygodni temu odwiedziłem jeden z salonów Eccelent. Przed zakupem obsługa była wzorowa. Podczas wizyty Pani obsługująca klientów obiecała, ze jeżeli zdecyduje się w ciągu 24 godzin na zakup transport będzie gratis. Na potwierdzenie swoich słów wysłała mi maila pisząc: transport 11-17 gratis. Ewentualnie można się umówić na konkretna godzinę za dopłata 40 zł. Gdy przyszło do realizacji zamówienia okazało się ze salon odmawia mi informacji, o której będzie transport chyba ze zapłacę za to te dodatkowe 40 zł. Nie umiem wiec ocenić czy potrzebuje dopłacić te 40 zł czy nie, bo nie wiem bo salon bez zapłacenia 40 zł nie poinformuje mnie w jakim przedziale czasu możliwa jest dostawa. Pani, która ze mną rozmawiała przestała już być miła i pozwala sobie na uwagi proszę czytać ze zrozumieniem. Strasznie to słabe. Narożnik kosztował 6000 zł a salon musi wyłudzić jeszcze 40 zł, bo boi się, ze jakim powie o której będzie transport może będę wtedy dostępny i nie dopłacę. Żenujące. Na pewno już tam nie wrócę i będę ostrzegał innych.
|
|
|
|
Kilka tygodni temu odwiedziłem jeden z salonów Eccelent. Przed zakupem obsługa była wzorowa. Podczas wizyty Pani obsługująca klientów obiecała, ze jeżeli zdecyduje się w ciągu 24 godzin na zakup transport będzie gratis. Na potwierdzenie swoich słów wysłała mi maila pisząc: transport 11-17 gratis. Ewentualnie można się umówić na konkretna godzinę za dopłata 40 zł. Gdy przyszło do realizacji zamówienia okazało się ze salon odmawia mi informacji, o której będzie transport chyba ze zapłacę za to te dodatkowe 40 zł. Nie umiem wiec ocenić czy potrzebuje dopłacić te 40 zł czy nie, bo nie wiem bo salon bez zapłacenia 40 zł nie poinformuje mnie w jakim przedziale czasu możliwa jest dostawa. Pani, która ze mną rozmawiała przestała już być miła i pozwala sobie na uwagi proszę czytać ze zrozumieniem. Strasznie to słabe. Narożnik kosztował 6000 zł a salon musi wyłudzić jeszcze 40 zł, bo boi się, ze jakim powie o której będzie transport może będę wtedy dostępny i nie dopłacę. Żenujące. Na pewno już tam nie wrócę i będę ostrzegał innych.
|
|
|
|
Fatalne wrażenie, za wszystko naliczają sobie dodatkowe pieniądze typu przedłużenie odebrania mebli z magazynu 40 zł za dobę, na odbior trzeba czekać cały dzień a jeśli chcesz się umówić na określoną godzinę musisz dopłacić 40 zł! I tak ze wszystkim
|
|
|
|
Sprzedawcy pomocni ale do czasu. Kiedy zaczynają się problemy umywają rączki.
Kierownictwa nie ma, wysyłają cię do domku i proszą abyście pisali maila z reklamacją. Po czym totalna olewka. Tylko kasę brać i wcisnąć jak najwięcej towaru bo reklamacji ani zwrotów nie przyjmują. Sklep to totalna pomyłka.
PRZESTRZEGAM!!!
|
|
|
|
Zakupione łóżko w Eccelent meble jest piękne, a doradzony materac wyjątkowo wygodny. Polecam zakup w tym sklepie.
Pomocni sprzedawcy i olbrzymi wybór mebli od łóżek do narożników
|
|
|
|
Kupiliśmy w sklepie Eccelent meble i czekaliśmy na transport. Meble przywiozło dwóch panów i jeden z nich przyjechał pijany! To po prostu SKANDAL żeby szanujący się sklep do klienta pozwolił sobie na wysłanie pijanego dostawcy i to jeszcze takiego "chłopka roztropka" takiego "wesołka". Zadzwoniłam do Eccelenta złożyć skarge, pan który odebrał telefon wysłuchał mnie lekko znudzonym głosem powiedział, że przekaże szefowi a na moje pytanie z kim miałam przyjemność rozmawiać odparł, że z Kowalskim. Za kilka dni mąż zadzwonił do tego sklepu i poprosił z panem Kowalskim, to dowiedział się, że nikt taki tam nie pracuje i nie pracował. Także w ***** mają to, że pijani dostawcy wożą do ludzi ich meble. Właściciel pewnie też ma to w *****.
|
|
|
|
Nie polecam najgorszemu wrogowi - meble sa tak łatwe do łamanie i reklamacja trwa około 3 miesiace wiec nie ma sensu poczekac jesli nie masz gdzie spac
|
|
|
|
Nie polecam najgorszemu wrogowi - meble sa tak łatwe do łamanie i reklamacja trwa około 3 miesiace wiec nie ma sensu poczekac jesli nie masz gdzie spac
|
|
|
|
Nie polecam, zgłosiłem reklamację, która została odrzucona. Na kolejne e-maile z prośbą o wyjaśnienie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Reklamowany mebel to oparcie łóżka, które raczej nie służy do opierania się, gdyż element zabezpieczający stabilność oparcia był 2mm grubości kawałkiem drewna (oczywoście uległ wyłamaniu).
|
|
|
|
Robiłam zakupy w tej firmie wielokrotnie (łóżko, materac, krzesła, stół i kilka jeszcze rzeczy). Niestety materac był uszkodzony. Po zgłoszeniu został szybko i sprawnie wymieniony na nowy. Jestem bardzo zadowolona z fachowej obsługi i jakości produktów. Polecam wszystkim!!!
|
|
|
|
Lepiej unikać tej firmy. Z salonu na Jagiellońskiej w Warszawie zamówiłem łóżko. Po rozpakowaniu elementów do montażu okazało się, że część pojemnika na pościel była złamana, laminat porysowany, wyglądało to na upadek podczas transportu -- zdarza się, a więc zgłosiłem reklamację. Odpowiedź przyszła dopiero po ponagleniu pracownika salonu (rozmowa w tonie spychologii: "nie wiem co się dzieje ze zgłoszeniem, to robi centrala", a z zespołem ds. reklamacji nie da się w ogóle skontaktować inaczej niż przez maile, które są ignorowane). Firma stwierdziła, że ponieważ podpisałem protokół odbioru, a elementy rozpakowałem później, to odrzuca reklamację. Żeby nie dość było arogancji, zaproponowali wymianę zniszczonych elementów za blisko 150 zł; cena z kosmosu -- deski z tej samej płyty wiórowej w Castoramie zamówiłem za nieco ponad 60 zł. Odesłałem maila z wyjaśnieniem, że nie jest możliwe wykrycie wszystkich wad, kiedy elementy są zapakowane w kilka warstw folii bąbelkowej i czarnej folii pakowej; do dziś nikt nie odpowiedział. Odradzam firmę Eccelent Meble, która przy zamówieniu na ładnych kilka tysięcy handryczy się nawet o kilkadziesiąt złotych szkody powstałej z jej winy.
|
|
|
|
Stanowczo odradzam. Meble z salonu w Mega Meble przyjechały po deklarowanym terminie i od razu została zgłoszona reklamacja. Komoda i krzesła z ubytkami lakieru na rogach, żle położony lakier na komodzie Aspen->wrażenie plamistości, wgniecenia na nogach krzeseł, skóra na siedziskach krzeseł z dużymi "naturalnymi" bliznami. W zamówieniu brak informacji na tamat czasu realizacji reklamacji; firma nie przekazuje także warunków gwarancji. Przedstawiciel sklepu poinformował mnie, że reklamacja jest zasadna, iż dawno nie dostarczono takiego bubla-określenie mojej komody, że reklamacje są realizowane w czasie połowie krótszym niż termin oczekiwania na zamówienie ("priorytet"). Niestety była to deklaracja ustna. Komoda wróciła po 4 a nie po 2 tyg. tylko częściowo poprawiona, wymaga wymiany na nową w terminie nieokreślonym (4- 10 tygodni?). Krzesła nie zostały jeszcze oddane, a czekam już 4,5 tyg. Obsługa jest chamska i niekompetentna, odsyła do producentów, podaje błędne informacje o terminach realizacji, próbuje zastraszać utratą mebli...Nie wiadomo, kto -jeśli w ogóle ktoś- czuwa nad reklamacjami. Klient, który pyta, prosi o wyjaśnienia, próbuje po kwartale oczekiwania dostać towar dobrej jakości, jest przedmiotem kpin.
|
|
|
|
Nie polecam Sklepu ECCELENT, stoły wykonane z bardzo słabego materiału, nie uznaja reklamacji i zrzucaja wine na prosucenta. Nik nie udzila odpowiedzi i mówia że trzeba czekać na odpowiedz, po czym nikt nie udziela odpowiedzi na reklamacje.
Omijajcie Szerokim Łukiem Tych
|
|
|
|
Ja również kupiłam łóżko w Eccelent - w lipcu. Proces reklamacji i wymiany na nowe trwał do października. (Przyjechał narożnik z połamanymi nóżkami, dziurawą tapicerką - mogę zamieścić zdjęcia).Skandlaiczne zachowanie zarówno " kierownia serwisu" poprzez sklep na firmie transportowej kończąc. Nie polecam najgorszemu wrogowi - meble z tanich sieciówek dużo tańsze i wykonanie lepsze.
Totalna żenada, ludzie nie kupujcie tych bubli za niebotyczną kasę!!!!!!!!
|
|
|
|
Witam
Jakis czas temu kupiłam łóżko w Eccelent i jestem bardzo zadowolona.
Teraz moja sypialnia jest jeszcze piękniejsza :)
Polcam wszytkim !!!
|
|
|
|
W salonie Eccelent znalazłam swoje wymarzone łóżko, stało się ono najpiękniejszym meblem w domu, jestem bardzo zadowolona z zakupu, polecam.
|
|
|
|
Kupowaliśmy meble w salonie w Jupiterze i jesteśmy bardzo zodowoleni z miłej i fachowej obsługi, a meble (łóżko) które kupiliśmy w 100% spełniło nasze oczekiwania. POLECAM WSZYSTKIM !!!!!!
|
|
|
|
Witam !!!
Różne meble w życiu kupowaliśmy z mężem ale te nas mile zaskoczyły .
Cena może i wyższa ale jakośc niepowtarzalna . Pięknie wykonane drewniane łóżko i wygodny materac . Obsługa w salonie na modlińskiej , bardzo miła i fachowa . Polecam tą firmę .
|
|
|
-
05-800 Pruszków woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Pruszków
-
03-187 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
-
02-644 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa
-
02-644 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa
-
02-722 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
|
-
05-077 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
-
05-800 Pruszków woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Pruszków
-
02-972 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Budowa, Remonty Warszawa
-
02-793 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
-
03-285 Warszawa woj. mazowieckie
Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
|
03-150 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
3.2 (odwiedzin 51277)
03-130 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
2.3 (odwiedzin 36005)
00-709 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
1.8 (odwiedzin 29315)
| 03-655 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
1.5 (odwiedzin 24567)
02-183 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
1.4 (odwiedzin 22482)
02-222 Warszawa woj. mazowieckie Kategoria: Aranżacje, wyposażenie wnętrz Warszawa
Popularność:
1.3 (odwiedzin 21067)
|
|
|