Opinia nr 68782
Stanowczo odradzam. Meble z salonu w Mega Meble przyjechały po deklarowanym terminie i od razu została zgłoszona reklamacja. Komoda i krzesła z ubytkami lakieru na rogach, żle położony lakier na komodzie Aspen->wrażenie plamistości, wgniecenia na nogach krzeseł, skóra na siedziskach krzeseł z dużymi "naturalnymi" bliznami. W zamówieniu brak informacji na tamat czasu realizacji reklamacji; firma nie przekazuje także warunków gwarancji. Przedstawiciel sklepu poinformował mnie, że reklamacja jest zasadna, iż dawno nie dostarczono takiego bubla-określenie mojej komody, że reklamacje są realizowane w czasie połowie krótszym niż termin oczekiwania na zamówienie ("priorytet"). Niestety była to deklaracja ustna. Komoda wróciła po 4 a nie po 2 tyg. tylko częściowo poprawiona, wymaga wymiany na nową w terminie nieokreślonym (4- 10 tygodni?). Krzesła nie zostały jeszcze oddane, a czekam już 4,5 tyg. Obsługa jest chamska i niekompetentna, odsyła do producentów, podaje błędne informacje o terminach realizacji, próbuje zastraszać utratą mebli...Nie wiadomo, kto -jeśli w ogóle ktoś- czuwa nad reklamacjami. Klient, który pyta, prosi o wyjaśnienia, próbuje po kwartale oczekiwania dostać towar dobrej jakości, jest przedmiotem kpin.
Dodane przez: Oszukany klient