Opinia nr 100138
Lepiej unikać tej firmy. Z salonu na Jagiellońskiej w Warszawie zamówiłem łóżko. Po rozpakowaniu elementów do montażu okazało się, że część pojemnika na pościel była złamana, laminat porysowany, wyglądało to na upadek podczas transportu -- zdarza się, a więc zgłosiłem reklamację. Odpowiedź przyszła dopiero po ponagleniu pracownika salonu (rozmowa w tonie spychologii: "nie wiem co się dzieje ze zgłoszeniem, to robi centrala", a z zespołem ds. reklamacji nie da się w ogóle skontaktować inaczej niż przez maile, które są ignorowane). Firma stwierdziła, że ponieważ podpisałem protokół odbioru, a elementy rozpakowałem później, to odrzuca reklamację. Żeby nie dość było arogancji, zaproponowali wymianę zniszczonych elementów za blisko 150 zł; cena z kosmosu -- deski z tej samej płyty wiórowej w Castoramie zamówiłem za nieco ponad 60 zł. Odesłałem maila z wyjaśnieniem, że nie jest możliwe wykrycie wszystkich wad, kiedy elementy są zapakowane w kilka warstw folii bąbelkowej i czarnej folii pakowej; do dziś nikt nie odpowiedział. Odradzam firmę Eccelent Meble, która przy zamówieniu na ładnych kilka tysięcy handryczy się nawet o kilkadziesiąt złotych szkody powstałej z jej winy.
Dodane przez: T.