|
|
Jest to reklama, która jest również umieszczona pomiędzy wynikami wyszukiwania. Zajmuje znacznie większą powierzchnię niż reklamy typu Billboard albo Baner, co umożliwia zamieszczenie większej ilości informacji w atrakcyjnej oprawie graficznej. Biorąc pod uwagę miejsce wyświetlania, reklama ta pozwala na efektywniejsze zaprezentowanie firmy lub wybranego produktu. Kliknięcie w reklamę powoduje automatyczne przejście na stronę reklamowanej firmy.
Specyfikacja:
- Rozmiar: 720 × 200 px
- Waga: do 50 kB
- Format: jpeg, gif, flash
Pozostałe:
- Reklamy bannerowe nie mogą pobierać dodatkowych elementów w trakcie emisji lub odwoływać się do zewnętrznych plików.
- Adres docelowy może zawierać maksymalnie 200 znaków.
- Adres docelowy (click URL) nie może być zapisany w reklamie (w pliku flash), powinien być dostarczony osobno.
- 1.Dźwięk w reklamach nie może być odtwarzany automatycznie. Dopuszczalne jest odtwarzanie dźwięku jedynie po kliknięciu w reklamę. Jeśli reklama posiada dźwięk, musi ona zawierać czytelnie oznaczone przyciski umożliwiające włączenie i wyłączenie dźwięku.
- Reklama nie może zmieniać, zapisywać, ani odczytywać plików cookie.
- Reklama nie może powodować występowania błędów lub ostrzeżeń podczas serwowania.
- Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.
- Reklama nie może zakłócać działania strony, na której jest wyświetlana.
- Link otwierany jest w nowym oknie przeglądarki.
|
|
|
wstecz |
|
|
|