informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych


Double Billboard reklamowy


Double Billboard jest, podobnie jak Billboard, reklamą umieszczaną w górnej części strony, pod menu głównym. Zajmuje jednak znacznie większą powierzchnię niż reklamy typu Billboard czy Baner, co umożliwia zamieszczenie większej ilości informacji w atrakcyjnej oprawie graficznej. To z kolei pozwala na efektywniejsze zaprezentowanie wybranego produktu lub firmy. Kliknięcie w Billboard powoduje automatyczne przejście na stronę reklamowanej firmy. Wybór tego typu reklamy nie wyklucza możliwości skorzystania przez Państwa z innych form reklamy oferowanych przez nasz serwis.

Specyfikacja:

  • Rozmiar: 750 × 200 px
  • Waga: do 50 kB
  • Format: jpeg, gif, flash

Pozostałe:

  1. Reklamy bannerowe nie mogą pobierać dodatkowych elementów w trakcie emisji lub odwoływać się do zewnętrznych plików.
  2. Adres docelowy może zawierać maksymalnie 200 znaków.
  3. Adres docelowy (click URL) nie może być zapisany w reklamie (w pliku flash), powinien być dostarczony osobno.
  4. 1.Dźwięk w reklamach nie może być odtwarzany automatycznie. Dopuszczalne jest odtwarzanie dźwięku jedynie po kliknięciu w reklamę. Jeśli reklama posiada dźwięk, musi ona zawierać czytelnie oznaczone przyciski umożliwiające włączenie i wyłączenie dźwięku.
  5. Reklama nie może zmieniać, zapisywać, ani odczytywać plików cookie.
  6. Reklama nie może powodować występowania błędów lub ostrzeżeń podczas serwowania.
  7. Niedozwolona jest implementacja mechanizmów śledzących interakcję użytkownika.
  8. Reklama nie może zakłócać działania strony, na której jest wyświetlana.
  9. Link otwierany jest w nowym oknie przeglądarki.
wstecz