informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 281751
Przyznaliśmy że wyświetlacz się odkleił, natomist używanie urządzenia w takm stanie zamiast odesłania do reklamacji spowodowało powstanie kolejnych usterek. Zamieszczamy naszą odpowiedź na reklamację: > Witam > > Zapoznałem się szczegółowo z Pana reklamacją. > > Podczas rozmowy telefonicznej, w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek > usterki, każdy klient informowany o konieczności bezzwłocznego odesłania > telefonu do naprawy -taka mamy procedurę. Tak więc dostał Pan instrukcję > postępowania w tym przypadku, do której się Pan nie zastosował. > Pan przysłał telefon do reklamacji 20.10.2015r wiec już po > okresie gwarancyjnym, pomimo to zaproponowaliśmy usunięcie usterki montażu > gratis, jednak nie czujemy się odpowiedzialni za mechaniczne uszkodzenie > wyświetlacza, do którego się Pan przyczynił. > > Jedne co mogę jeszcze zaproponować poza bezpłatnym montażem to > specjalną-promocyjną cenę zakupu nowego wyświetlacza lcd. > > > > Pozdrawiam, > KAEM-GSM serwiskomorek.plul
   Dodane przez: SerwsiKomorek.pl




Pozostałe opinie Kaem. Komis i serwis telefonów komórkowych:



Zobacz również: