informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 101018
Przyłączam się do pozostałych. Oto ostatnie moje pismo (oczywiście olane): "Zgłosiliśmy naprawę (pękniętą sprężynę) bez wizytacji i oceny naprawy bramy. Po przyjeżdzie serwisantów wypożyczyliśmy odpłatnie konstrukcję do pracy na wysokości. Serwisanci ocenili, że potrzebne bedą dodatkowe części - 2 sztuki konsol z łożyskami (chociaż mogli to zrobić w 5 minut z darbiny) Zapłaciliśmy zatem za sprężyny, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po otrzymaniu oferty na 1 konsolę (zgosiłem, że będzie brakować drugiej sztuki :-) ) serwisanci przyjechali naprawić ponownie bramę. W trakcie jej montażu kilkakrotnie spadała linka z bębna. Zapłaciliśmy zatem za konsole, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po kilku dniach pracy bramy linka spadała z bębna. Zglosiliśmy zatem naprawę gwarancyjną, na co Pan serwisant stwierdził, że BĘBEN ULEGŁ USZKODZENIU W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI PRACY (......... na pewno się nie zużył przez 7 lat pracy). Państwa firma żąda zatem zapłaty za przyjazd i naprawę. Serwisant przy tej wizycie wypisał listę części za 5000 zł , które trzeba by było wymienić. Między innymi "Awaryjne otwieranie", które jest sprawne i prawie nigdy nie było używane, Blat dolny furtki (????), Rolki długie 4 sztuki (słusznie, bo są zużyte) oraz zużyty bęben (1 sztukę ! - a drugą pewnie będzie chciał wymienić za tydzień bo też okaże się zużyta). Po prostu super ! Wymieńmy 1 będen zamiast 2 sztuk a za to blat furtki będzie nowy. Wymiana bębnów związana jest po raz kolejny z wynajęciem rusztowania na nasz koszt, wyłączeniem bramy z użytkowania i wszelkimi kosztami z tym związanymi. Pracownicy odmówili pracy w zamkniętym koszu podnoszonym przez wózek widłowy (więc pracowali na chwiejnym 8 metrowym rusztowaniu). Słusznie - przepisy BHP. Proszę im jednak przypomnieć, że przy takich pracach kaski ochonne byłyby wskazane.Zgłosiliśmy naprawę (pękniętą sprężynę) bez wizytacji i oceny naprawy bramy. Po przyjeżdzie serwisantów wypożyczyliśmy odpłatnie konstrukcję do pracy na wysokości. Serwisanci ocenili, że potrzebne bedą dodatkowe części - 2 sztuki konsol z łożyskami (chociaż mogli to zrobić w 5 minut z darbiny) Zapłaciliśmy zatem za sprężyny, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po otrzymaniu oferty na 1 konsolę (zgosiłem, że będzie brakować drugiej sztuki :-) ) serwisanci przyjechali naprawić ponownie bramę. W trakcie jej montażu kilkakrotnie spadała linka z bębna. Zapłaciliśmy zatem za konsole, dojazd, 5 godzin montażu ..... i rusztowanie. Po kilku dniach pracy bramy linka spadała z bębna. Zglosiliśmy zatem naprawę gwarancyjną, na co Pan serwisant stwierdził, że BĘBEN ULEGŁ USZKODZENIU W CIĄGU OSTATNICH KILKU DNI PRACY (......... na pewno się nie zużył przez 7 lat pracy). Państwa firma żąda zatem zapłaty za przyjazd i naprawę. Serwisant przy tej wizycie wypisał listę części za 5000 zł , które trzeba by było wymienić. Między innymi "Awaryjne otwieranie", które jest sprawne i prawie nigdy nie było używane, Blat dolny furtki (????), Rolki długie 4 sztuki (słusznie, bo są zużyte) oraz zużyty bęben (1 sztukę ! - a drugą pewnie będzie chciał wymienić za tydzień bo też okaże się zużyta). Po prostu super ! Wymieńmy 1 będen zamiast 2 sztuk a za to blat furtki będzie nowy. Wymiana bębnów związana jest po raz kolejny z wynajęciem rusztowania na nasz koszt, wyłączeniem bramy z użytkowania i wszelkimi kosztami z tym związanymi. Pracownicy odmówili pracy w zamkniętym koszu podnoszonym przez wózek widłowy (więc pracowali na chwiejnym 8 metrowym rusztowaniu). Słusznie - przepisy BHP. Proszę im jednak przypomnieć, że przy takich pracach kaski ochonne byłyby wskazane.
   Dodane przez: MavericK321




Inne opinie wystawione przez MavericK321:




Pozostałe opinie Torsystem Butzbach Sp. z o.o. Bramy przemysłowe i systemy przeładunkowe:



Zobacz również: