Opinia nr 338630
Od kilku lat serwisuję mój, niestety niezbyt udany model ekspresu Krups (kilka awarii na gwarancji). Mimo, że mieszkam 300 km od Wa-wy, przywożę ekspres osobiście do serwisu (po pierwszej przygodzie z firmą UPS - przywieziony "do góry nogami"). Jurmar była jedyną firmą w Polsce mająca autoryzację do naprawy gwarancyjnej mojego modelu, dzisiaj, już po gwarancji nawet się nie zastanawiam nad wyborem serwisu. Ponieważ zawodowo jestem blisko związany z tego typu działalnością, jaką prowadzi firma Jurmar, jestem w stanie rzetelnie ją ocenić.
Po gwarancji Pan Łukasz zaczął mi wymieniać sukcesywnie zużyte podzespoły i awaryjność ekspresu poszła w niepamięć. Teraz wizyty są efektem użytkowania ekspresu przez "moje Panie".
Odkąd pamiętam, wszelkie akcesoria do ekspresu kupuję w Jurmarze, albo osobiście, albo w inny sposób, wszystko zawsze łatwo i bezproblemowo.
Pani przyjmująca sprzęt przesympatyczna, w przypadku pytań Panowie z serwisu dostępni i chętni do pomocy.
Jedyne co mogę, to tylko polecić ten serwis.
Dodane przez: Jurek