informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 408803
Kiedy wiemy co robić i w jakiej kolejności, to łatwo osiągamy swoje cele, dlatego też za chwilę pokażę 7 kroków, które powinien w swoich działaniach realizować każdy handlowiec, który chce mieć efekty. 80% handlowców, których znam, koncentruje się na tym, żeby dobrze zaprezentować ofertę i zamknąć sprzedaż. Pomijają najważniejsze pierwsze trzy kroki w swoich działaniach, a potem mają pod górkę. Pomijając ideał swojego klienta, pomijając badanie potrzeb, pomijając budowanie relacji musimy na etapie prezentacji naprawdę się napocić, a później walczyć z obiekcjami. 7 kroków do większej sprzedaży 1⃣ krok: poznaj ideał swojego klienta. Wiesz, że 90% firm pomija ten etap (lub powierzchownie określa, kto jest idealnym klientem), chociaż jest on podstawą skutecznej sprzedaży i dobrej komunikacji z naszymi klientami? Czy Twoi handlowcy sprzedają wszystkim? 2⃣ krok: badanie potrzeb klienta. Na tym etapie tracisz 80% klientów, dlatego że handlowcy robią go bardzo powierzchownie, nie dochodzą do „bólu" klienta, przez to nie są w stanie dostarczyć rozwiązania, któremu klient się nie oprze. Robiąc to dobrze już na tym etapie jesteś w stanie zbudować przewagę nad konkurencją, jeśli zrobisz to dobrze. 3⃣ krok: budowanie relacji. Budowanie relacji i komunikacja oparta na dostrzeganiu problemów swojego klienta i rozwiązań, jakie możemy mu dać, czyli wracamy do punktu pierwszego i drugiego - jak nie znasz klienta i jego potrzeb, to nie umiesz z nim rozmawiać. Nie zaufa Ci, nie będzie Cię cenił. 4⃣ krok, czyli prezentacja rozwiązania odpowiadającego na potrzeby klienta. Jeśli popełniłeś błąd w punkcie 1 2 i 3 nie pokażesz klientowi rozwiązań, na jakich najbardziej mu zależy, dlatego nie trafisz w punkt jego bólu. Nie będziesz wiedział, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę w czasie. 5⃣ krok to radzenie sobie z obiekcjami. Jeśli dobrze zrobiłeś w kroku 1,2,3,4 to dzięki odpowiednim pytaniom i sugestiom jesteś w stanie już na samym początku w czasie badania potrzeb i prezentacji pokonać większość obiekcji. 6⃣ krok to zamykanie sprzedaży. Jeśli dobrze wszystko zrobisz od początku to finalizacja będzie formalnością. By dobrze sfinalizować sprzedaż, kluczem będzie słuchanie i dostarczanie rozwiązań - wówczas klient sam kupi. 7⃣ krok to obsługa posprzedażowa i opieka nad klientem. Teraz już tylko dbasz o wysoki poziom obsługi i dopieszczasz klienta. Wiesz już jak sprzedawać i wiesz, w jakiej kolejności następują sprawdzone po sobie kroki działania sprzedażowego. Takie działanie gwarantuję Ci sukces i wyniki sprzedaży, o jakich marzysz. Pamiętaj, sprzedaż to jest proces i działanie systematycznie. Jak zepsujesz 1 krok, to w kolejnych jest trudniej. ✅Jeśli chcesz każdy z tych siedmiu kroków realizować jak profesjonalista. ✅Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe. ✅Jeśli chcesz, by Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła. ZAPISZ SWOICH HANDLOWCÓW na warsztat szkoleniowy: ➡ SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? 12-13 marca 2020 Kraków 14-15 kwietnia 2020 Warszawa ➡ Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji 28 lutego 2020 Warszawa 2 kwietnia 2020 Kraków Nie ociągaj się, liczba miejsc jest ograniczona, bo ćwiczymy i trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy. ZAPISZ SWOICH HANDLOWCÓW. Twoi handlowcy dowiedzą się: ☑jak zaplanować rozmowę handlową ☑jak budować wartość dla klienta ☑jak analizować potrzeby klienta ☑jak pacyfikować obiekty ☑jak prowadzić prezentację, tak aby klient sam chciał kupić ☑jak zamykać transakcje Jako nasz subskrybent masz 300 zł taniej i dodatkowo dostaniesz 5 bonusów o wartości 488 zł. Bonusy: ✔E-book "ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta", pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł) ✔Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł) ✔Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł) ✔KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) Łączna wartość bonusów: 488 zł
   Dodane przez: Szkolenia


tel. 14 634 00 88
fax: 14 634 00 88
tel. kom. 14 634 00 88
Spacerowa 22
33-111 Koszyce Małe , woj. mazowieckie
Popularność: (odwiedzin: )
Ocena: (głosów )


Pozostałe opinie PRODEXPOL Galeria Parkietów Krajowych i Egzotycznych :



Zobacz również: