informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 369843
Miałam okazję przeczytać OWU, które się dostaje przy okazji przedłużania gwarancji i ubezpieczenia od przypadkowych uszkodzeń w tej firmie. Przeczytałam (zajęlo mi to ze 2h) i zrozumiałam, i naprawdę załamują mnie wasze komentarze. Jak jesteście na tyle naiwni by kupować ubezpieczenie, wiedząc że firmy ubezpieczeniowe nie mają na celu dobra klienta tylko własny zysk - bo to chyba wiedza powszechna i oczywista (a jeśli dla was nie była, no to mieliście dobrą lekcję życia), i nie czytacie ze zrozumieniem OWU, to nie dziwcie się potem, że wam odrzucają zgłoszenia. W tych warunkach ubezpieczenia jest wyraźnie napisane, że szkodę trzeba zgłaszać w ciągu 3 dni. Jest też wyraźnie napisane, że w wariancie przypadkowego uszkodzenia nie każde przypadkowe uszkodzenie jest uwzględniane. Muszą być spełnione pewne warunki, które są w OWU opisane. Jakkolwiek byłoby to nieuczciwe i niezgodne ze zdrowym rozsądkiem, to jest to tam napisane i wystarczy przeczytać, żeby dowiedzieć się, co podawać w zgłoszeniu. W OWU jest podane, kto kiedy płaci za przesyłkę sprzętu. Jest tez podane ile jest czasu na odstąpienie od umowy (więc wszystkie teksty o tym, że ktoś wam polisę wcisnął siłą, przyprawiają mnie o salwy śmiechu - to przepraszam, trzymano wam przy głowie CKMy? i kazano podpisywać? Aż takimi pierdołami życiowymi jesteście, że nie potraficie powiedzieć "nie" sprzedawcy? albo zadzwonić do firmy i zrezygnować z ubezpieczenia?). Ludzie, obudźcie się. Jak nie potraficie się zorientować w świecie, w którym żyjecie, to nie kupujcie ubezpieczeń, wyjdzie wam to na zdrowie. A jak już kupujecie ubezpieczenia, to najpierw czytajcie, co kupujecie i co podpisujecie ( i nie wierzcie na słowo sprzedawcom w sklepie, bo ich celem jest prowizja od sprzedaży, a nie zrobienie wam dobrze, więc powiedzą wam cokolwiek, bylebyście kupili towar), a dopiero potem zgłaszajcie usterki. Bo naprawdę ręce mi opadają, jak czytam opinie pod tytułem " nie wiedziałem, nie przeczytałem, nikt mi nie powiedział". Jesteście dorośli, nie macie 5-ciu lat, żeby was za rączkę przez życie prowadzić. Weźcie odpowiedzialność za siebie i własne poczynania. Myślcie nad tym co robicie, zanim to zrobicie. A jak już dajecie się naciągać i oszukiwać, to miejcie pretensje do siebie a nie całego świata.
   Dodane przez: citka towja




Pozostałe opinie The Warranty Group Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:



Zobacz również: