Opinia nr 337387
Zdecydowanie odradzam. Serwisant spóźnił się ponad godzinę pomimo, że miał 2 godzinny przedział, podobno źle mu przekazano. Przyjmująca zlecenie podała, że koszt wizyty wynosi 130 zł., tymczasem serwisant poprosił o ponad 150 zł., bo podana kwota była netto, bez podatku. Uszkodzeniu uległa płyta grzewcza, jeden palnik. Serwisant uniósł płytę, która nie jest przykręcona ani przyklejona, leży w wycięciu blatu, pod spodem widać już było spirale elektryczne, stwierdził przepalenie, spisał protokół i poszedł. Za tę sympatyczną usługę zapłaciłam ponad 150 zł., to jest za obrócenie płyty i zrobienie zdjęcia (razem ze spisaniem protokołu 10 minut). Potem zadzwonił pan z serwisu i powiedział, że mogą podjąć próbę naprawy za dodatkowe 350 zł., ale nie ma pewności, że to zadziała.
Dodane przez: Kasia