Opinia nr 526795
Współpracuję z AB Port kilkanaście lat i po raz pierwszy trafiam na tak złą obsługę. Chciałem ubezpieczy auto na AC i zrezygnowałem: Po przyjęciu oferty:
nie otrzymałem od razu pełnego wykazu potrzebnych zdjęć i dokumentów i kilka razy, po kolejnych mailach, schodziłem fotografować: auto, nr vin, dowód rejestracyjny;
nie opisano pełnej procedury: czy i kiedy potrzebny podpis, czy wydrukować, podpisać, wskanować podpisany dokument i wysłać, czy wystarczy mail, czy polisa działa od wpłaty, czy potwierdzenia przez AB Port;
o owym potwierdzeniu dowiedziałem się mailem po g. 15 w piątek, gdy byłem poza komputerem, a w rezultacie nie zdążyłem ubezpieczyć auta od soboty 6 kwietnia, na czym mi zależało.
zapowiedziane maile wysyłane były z opóźnieniem wobec zapowiedzi;
kilka razy nie odebrano telefonów.
Dodane przez: Wiesław