informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 36045
Witam Moja opinia o serwisie Henkon - Horman jest negatywna a to za przyczyną następującej sytuacji - która czytającym powinna dać do myślenia. kilka lat temu napęd założony w tejże firmie ( Came) służył mi dzielnie do ubiegłego( 2013) roku. w sierpniu awaria - zatarcie kółek. ponieważ mam zwyczaj trzymać się serwisu w firmie która montowała - zgłosiłem, wymienili kółka i conieco w napędzie ( chyba sprzęgło) - 900 zł się rozeszło , i ok. w grudniu włamano mi się do przybudówki, aby łatwiej wywieźć fanty złodzieje nieco zdemolowali mechanizm ( rozwalili ręczne odłączanie napędu, pozrywali kable łączące) Oczywiście zgłosiłem się do firmy Henkon , gdzie przedstawiłem sytuację i oddałem szefowi firmy napęd do naprawy - obiecał przejrzenie w ciągu 4 dni i informację. Nie doczekałem się żadnego telefonu w ciągu kolejnych 8 dni zatem zadzwoniłem sam do firmy. kolejnego dnia monter elektryk oddzwonił mówiąc że się już przyjrzał i że ocenia naprawę napędu na około 300+ złotych - czy działać - oczywiście potwierdziłem. Po kolejnych 2 tygodniach bez odzewu firmy - zadzwoniłem tam , i od jej szefa uzyskałem informację , że nie mają zamiaru naprawiać napędu , bo nie wiedzą , czy im się to opłaca. po mniej delikatnej wymianie zdań pojawiłem się kolejnego dnia w firmie Henkon by odebrać napęd . Jej szef nawet nie wiedział , który to napęd był, tłumaczył mi cytuję:" sam zabroniłem elektrykowi naprawiać - tłumacząc mu - a kto ci za to będzie płacił" dodatkowy komentarz szefa firmy : jak ja op.... tego który ten napęd przyjął to ... " na moje słowa że to właśnie on przyjmował nieco się pohamował w komentarzach. Napęd zwrotnie otrzymałem w częściach , w stanie znacznego rozkładu w stosunku do stanu gdy go oddałem. przekazałem do innego serwisu gdzie potraktowany zostałem poważnie -czytaj normalnie - napęd w 3 dni został naprawiony i zamontowany, a opinie serwisantów o stanie w którym go im przywiozłem ( po serwisie w firmie Henkon) potwierdziły moje stannowisko, że serwis Henkon - a w nwjwiększej częsci jego szef - to nieprofesjonalne podejści do klienta i kompletny brak fachowości. Pozdrawiam wszystkich czytających Tomek Bartosiński
   Dodane przez: Tomek




Inne opinie wystawione przez Tomek:




Zobacz również: