informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 487034
Witam, mam jak najgorsze doświadczenie z firmą Wagas. Firma w ogóle nie ma zamiaru naprawiać sprzętu w ramach polisy. Najpierw dzwoni serwisant i wypytuje przez telefon, potem dzwoni, że nie przyjedzie bo odmowa naprawy. Doskonale znają sztuczki jakie pytania zadać zgłaszającemu szkodę, żeby odmówić naprawy.Po 30 dniach przychodzi na piśmie decyzja odmowna. A sprzęt ponad miesiąc nie działa. Nie kupujcie przedłużonej gwarancji na sprzęt w firmie Wagas, bo i tak trzeba będzie naprawić usterkę za własne środki lub kupić nowy. W końcu zamówiłam naprawę - za dwa dni przyjechał fachowiec, sprawnie wymienił dwa łożyska w pralce i pierze jak dawniej - koszt 450 zł.Firma Wagas po prostu ukradła składkę za ubezpieczenie. Niestety, dochodzenie swoich praw jest trudne i czasochłonne i w ten sposób żerują na klientach. Nigdy więcej nie kupię dodatkowej gwarancji i każdemu odradzam. Panie prezesie udanego urlopu za wyłudzone pieniądze.
   Dodane przez: Katarzyna Ardanowska




Pozostałe opinie Wagas. Sp. z o.o. Warranty & General Aministration Systems:



Zobacz również: