Opinia nr 340579
Proszę nie kupować mebli od tej firmy, ponieważ jeśli, co nie daj Boże, konieczne będzie usunięcie usterki w meblu to nie szybko przyjadą. Kupiłam kanapę i po ok.3 miesiącach użytkowania potrzeba ją już naprawić. Kilkakrotnie interweniowałam, prosiłam o informację kiedy zjawi się u mnie ktoś aby usunąć usterkę, przyjmująca reklamację poinformowała aby czekać na wiadomość. Czekam, ale cierpliwości już mi brakuje. Zastanawiam się czy tak niesłowni są pracownicy, czy o ich zachowaniu wie właściciel firmy. Jeśli wie to działa na swoją niekorzyść bo coraz mniej ludzi będzie u niego kupować, a jeśli nie wie to powinien się zainteresować jakością obsługi w jego fabryce i spowodować, aby pracownicy szanowali klientów bo dzięki nim mogą pracować a fabryka funkcjonować.
Niezadowolona i zniecierpliwiona klientka
Dodane przez: niezadowolona klientka