Opinia nr 13897
Odradzam korzystanie z usług tej firmy. Jest ona wyjątkowo niesolidna. Brak profesjonalnego podejścia do klienta to mało powiedziane. Firma ta lekceważy kupujących od momentu zawarcia transakcji. Osobiście tego doświadczyłam. Pomimo ściśle określonego terminu realizacji usługi żadne terminy nie zostały dotrzymywane, tzn. dostawy towaru oraz montażu. Nikt z Panel-Pol nigdy też w takiej sytuacji nie pofatygował się, aby poinformować klienta o zmianie terminu realizacji usługi oraz jego przyczynie. Każdorazowo wiązało się to z kilkakrotną moją interwencją telefoniczną. Również pisemna reklamacja dotycząca montażu pozostaje bez odpowiedzi. Telefoniczna interwencja w sprawie reklamacji po upływie ponad miesiąca czasu od jej złożenia skutkuje wyłącznie ustaleniem terminu usunięcia usterki. Tak samo jednak jak w przypadku realizacji dostawy towaru, montażu, również i w tym przypadku termin nie jest dotrzymany, a firma Panel-Pol milczy. Dodam również, że otrzymałam fakturę, która zawierała istotne błędy obciążające sprzedającego tj. Panel-Pol (w związku, z którymi zapewne firma ta miałaby problem z urzędem skarbowym), wówczas pracownik firmy Panel-Pol nawiązał kontakt telefoniczny prosząc o doręczenie faktury celem usunięcia błędów. Po zgłoszeniu się następnego dnia od rozmowy telefonicznej pracownik Panel-Pol przygotował dokumenty korygujące bez słowa przepraszam ani dziękuję. Interes przecież nie leżał tutaj po mojej stronie. Wniosek z tego taki, że firma ta traktuje klienta należycie wyłącznie do czasu, gdy widzi w tym swój interes, poza oczywiście satysfakcją klienta z wykonanej usługi oraz opinią.
Za całokształt wystawiam negatywną opinię.
Dodane przez: AD