Opinia nr 3458
ODRADZAM!!!-3xNIE Nieprofesjonalne podejście do klienta,brak kontaktu - pracownik,likwidator szkody przez 3 miesiące nie ma czasu na napisanie wiadomosci lub telefon - działanie umyślne,mam tam ubezpieczony drugi samochód -nie odnowię umowy,stracili klienta.
Wykonuję,wykonywałem dodatkową pracę jako taksówkarz-żona nie pracować-mamy chorego syna.Pewnego dnia w mój zaparkowany na parkingu samochód wjechał klient firmy AXA-auto dałem do naprawy bezgotówkowej,a po odebraniu wystapiłem do AXA-a z pismem o odszkodowanie za utrate dochodu.Firma poprosiła o dokumenty o dochodach,licencję i inne dokumenty ,które niezwłocznie dostarczyłem.Nastepnie poproszono o zdjęcia naprawionego auta,które również przesłałem - było to 29 marca.
Jutro mija trzeci miesiąc,brak pieniążków,brak kontaktu ze strony AXA - ja pisałem prośby,dzwoniłem-kontakt tylko z konsultantem,który oczywiście nic nie może.
Działalność na dzień dzisiejszy zawiesiłem,pieniądze na rehabilitację syna pobieram z subkonta w fundacji - korzystam z pieniędzy odłożonych na zakup wózka.
Znalazłem firmę która nieodpłatnie zajmie się moim problemem,a ja od siebie piszę do gazet-może któraś coś z tym zrobi.
Dla mnie jest to żenada,trzeba to jasno powiedzieć.
Jeżeli macie Państwo problem z AXA to proszę o kontakt,może coś pomogę.
Marcin.
513263863
Dodane przez: MARCIN C