Opinia nr 357400
Korzystałem z punktu na Młynarskiej, ale to ten sam serwis.
Kupiłem nowy odkurzacz Zelmer, który okazał się wadliwy.
Zmuszony skorzystać z serwisu wybrałem, wydawało by się dobry, bo autoryzowany, serwis z programu "golden service".
Po dwóch tygodniach odebrałem odkurzacz. Jednak po przyjściu do domu okazało się, że usterka nie została naprawiona.
Podejście drugie i czas oczekiwania kolejne 3 tygodnie. Efekt? To samo! Mimo zapewnień usterka nie została usunięta.
Ponieważ miałem dość zabawy w kotka i myszkę zabrałem się za naprawę sam. Zajęło mi to 15 minut i odkurzacz działa jak nowy!
Ogólnie NIE POLECAM tego serwisu.
Straciłem tylko 5 tygodni (odkurzacz był dłużej w serwisie, niż u mnie w domu).
Do tego obsługa, mimo że miła to bardzo nieprofesjonalna.
1. Nie jest w stanie zdiagnozować i naprawić prostej usterki, mimo że przy oddawaniu odkurzacza wyraźnie zaznaczyłem w czym jest problem.
2. Twierdzą, że usterka jest usunięta, podczas gdy pierwszy test ujawnia wadę (jak widać mój przypadek nie jest jedyny).
3. Nie informują o naprawie urządzenia, mimo że przy oddawaniu sprzętu zapewniają, że skontaktują się gdy tylko będzie gotowe. Później po wielu próbach dodzwonienia się człowiek dowiaduje się, że jego sprzęt już dawno czeka na odbiór. To nie jest jednostkowy przypadek - zostawia niesmak.
4. Wiedza techniczna na temat sprzętu również jest, mówiąc delikatnie, niepełna. (Np. twierdzenie, że TV steruje pilotem...) To bardzo obniża zaufanie i pogląd na "profesjonalizm" zakładu.
5. Korzystając z możliwości programu golden service wziąłem odkurzacz zastępczy. Po rozpakowaniu urządzenia, okazało się, że nie da się go używać (brak jednego kółka to pestka).
Szkoda czasu i nerwów.
Dodane przez: AP