Popraw dane   |  
Logowanie

Eagle Trans

Adres:
Orzeszkowej 9
59-220 Legnica
woj. dolnośląskie
 
Dodaj opinie Wartość opinii:
3.3
Pozytywnych:
4  
Neutralnych:
0  
Negatywnych:
2  
Łącznie:
6  
Ostatnio wystawiona opinia:
Opinia: Negatywna
Autor: Marcin Prasal 13248
UWAGA NIE WARTO!!! Jesli w przyszłości będziecie mieli zamiar przesłać paczkę do Polski lub z Polski ODRADZAM i PRZESTRZEGAM przed korzystaniem z usług firmy EAGLE TRANS EU z siedzibą w Legnicy!!!Pod koniec zwszłego roku wysłałem paczkę która została zniszczona podczas transportu i do dnia dzisiejszego wlaściciel nie zwrócił mi kosztów za poniesione straty!!!Obsluga klienta na bardzo niskim poziomie!!! Proszę prześlijcie wiadomość do jak najwiekszej liczby znajomych,aby nie przytrafiła im się podobna sytuacja! Pozdrawiam Marcin Uaktualnienie: Jako,że firma eagle trans eu zablokowała mnie i nie mogę wpisywać postów na ich stronie poniżej przedstawiam bieg sprawy oraz arogancję ze strony eagle trans eu.Zastanawiam się również ilu oszukanych klientów eagle trans eu zablokowało,aby nie mogli publikować negatywnych doświadczeń? R e k l a m a c j a Stosownie do przepisów wskazanych w Regulaminie Firmy składam reklamację w zakresie wadliwie wykonanej usługi pocztowej nr XXXXXXXX,w czasie której uszkodzony został produkt(obraz fotograficzny),prawidłowo zapakowany w odrębne,trójwarstwowe opakowanie składające się z:papieru,folii pęcherzykowej i kartonowego pudełka(oryginalne opakowanie),które zostało przez przewoźnika połączone i opakowane dodatkowo z drugą przesyłką skierowaną do tego samego adresata; podczas dodatkowego pakowania przesyłek przewoźnik użył przesyłki zawierającej obraz fotograficzny jako podstawy i wzmocnił ja od spodu dwoma kawałkami twardej, używanej tektury zawierającej na całej powierzchni duże,metalowe zszywki,które w czasie transportu,na skutek nadmiernego obciążenia paczki innymi przesyłkami, przebiły trzy warstwy opakowania i uszkodziły w trzech miejscach przednią stronę obrazu fotograficznego a nadto dolny jego brzeg został odgięty(uwypuklił się) na skutek przeciążenia. Z uwagi na to,że produkt ten z powodu opisanych wyżej uszkodzeń utracił walory estetyczne i użytkowe i należało będzie wytworzyć go powtórnie.Proszę o zwrócenie mi kwoty £83.36p(£63.36 wykonanie kolejnego wydruku oraz £20 za pokrycie kosztow powtornej przesylki do Polski). Nadmieniam,że przesyłki odebrano ode mnie w dniu 5.10.2013 i na każdej paczce umieściłem zapisy ostrzegające "Fragile""Do not bend" w jezyku angielskim jak rowniez te same napisy w jezyku polskim "prosze nie zginac".Ponad to podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem firmy podkreslilem ze w przesylce bedzie znajdowalo sie zdjecie fotograficzne duzego formatu i nalezy sie z nim obchodzic ostroznie.Kierowca podczas odbioru przesylki rowniez zapytal czy przesylka posiada szklo.Tutaj poraz kolejny zaznaczylem ze przesylka posiada zdjecie i nalezy sie z nia obchodzic ostroznie.Adresatowi w Polsce doręczono je 08.10.2013. Z poważaniem Marcin Prasał Jako,że firma eagle trans eu zignorowała moją reklamację sprawa została skierowana do European Consumer Centre Centrum Konsumenckie z siedzibą w Warszawie które jak poniżej widać przyznało mi racje Szanowni Państwo, Niniejszym informuję o wpłynięciu do Europejskiego Centrum Konsumenckiego skargi rezydenta Wielkiej Brytanii- Pana Marcina Prasała, który skarży wykonaną przez Państwo usługę. Sprawa została zarejestrowana pod podaną w temacie sygnaturą. Zachęcam do posługiwania się nią podczas dalszych kontaktów z ECK, co znacznie usprawni naszą komunikację. Jak wynika z wyjaśnień konsumenta, podczas usługi pocztowej nr XXXXXXXX uszkodzony został obraz fotograficzny. Był on zapakowany prawidłowo, z użyciem wszelkich środków chroniących jak folia pęcherzykowa czy wzmacniające tektury. W czasie transportu, prawdopodobnie na skutek nadmiernego przeciążenia paczki innymi przesyłkami, trzy warstwy ochronne zostały przebite i w trzech miejscach uszkodzona została przednia strona obrazu oraz odgiął się dolny brzeg. Paczka została wysłana przez konsumenta 5 października 2013 roku, dołączył do niej adnotację "FRAGILE". Ponadto, poinformował Państwa, że przesyłka jest cenna i delikatna. Adresat paczki odebrał ją 8 paźdzernika 2013 roku. Konsument złożył oficjalną reklamację do Państwa 10 października zeszłego roku. Domaga się w niej zwrotu na jego konto kwoty 83,36 funtów szterlingów. Z art. 471 polskiego Kodeksu cywilnego wynika, że dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi. Ponadto, art 545 podnosi, iż sposób wydania i odebrania rzeczy sprzedanej powinien zapewnić jej całość i nienaruszalność; w szczególności sposób opakowania i przewozu powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. W naszej ocenie, ciąży na Państwu odpowiedzialność odszkodowawcza tytułem nienależytego wykonania usługi. Państwo, jako profesjonaliści powinniście zapewnić przesyłce bezpieczeństwo i brak możliwości uszkodzenia. Stało się inaczej, obraz został zniszczony, co powoduje powstanie obowiązku odszkodowawczego względem Pana Marcina Prasala. W załączeniu znajdą Państwo wszelką dokumentację obrazującą istotę problemu. Biorąc pod uwagę powyższe, w celu polubownego rozwiązania sporu proszę o przedstawienie Państwa stanowiska w sprawie lub spełnienie roszczeń konsumenta w ciągu 14 dni od otrzymania niniejszego pisma. W przeciwnym razie konsument zostanie poinformowany o możliwości skierowania sprawy na drogę sądową. Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce powstało na mocy porozumienia Komisji Europejskiej z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. ECK w Warszawie jest członkiem Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich działających na terenie Państw Członkowskich Unii Europejskiej, Norwegii i Islandii. Centrum pomaga w rozwiązywaniu sporów ponadgranicznych konsumentów z przedsiębiorcami. ECK ściśle współpracuje z europejskimi i krajowymi podmiotami w celu skutecznego egzekwowania praw konsumentów. Postępowanie prowadzone przez ECK Polska nie wstrzymuje biegu przedawnienia możliwości dochodzenia roszczenia przed sądem powszechnym. Proszę o zapoznanie się z informacją nt. przetwarzania danych osobowych przez Sieć ECK W razie pytań lub wątpliwości proszę o kontakt. Z poważaniem Karol Muż Doradca prawny Europejskie Centrum Konsumenckie Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa Tel.: +48/22/ 55 60 241 Faks: +48/22/ 55 60 359 Poniżej AROGANCKA odpowiedż firmy eagle trans eu Według obowiązującego Prawa przewozowego musimy otrzymac od klienta protokół szkody lib adnotacje na liscie przewozowym, że usługa została wykonana źle i niewłaściwie. Zgodnie z obowiazującym prawem przewozowym odbiorca zobowiązany jest zgłosić kurierowi wszelkie nieprawidlowosci jak zgloszenie uszkodzenia zawartosci czy też opakowania, kurier ma obowiązek wydać paczke na prośbę odbiorcy za potwierdzeniem odbioru i zapisaniem choćby na liscie przewozowym wszelkich uwag nastepnie kopia z takimi adnotacjami trafia do klienta a jedna z nich pozostawiamy sobie jako potwierdzenie odbioru. Posiadamy taki list przewozowy jednak brak jest jakichkolwiek uwag dotyczacych naruszenia opakowania zewnetrznego. Idąc tym tropem - śmiemy twierdzić , że to co zaistniało w środku przesyłki nie wynikało z błędów jakie dopuściła sie nasza firma ponieważ nie było uszkodzenia opakowania zewnetrznego. Idąc dalej - istnieją w prawie przewozowym rowniez obowiązki nadawcy do stosownego zabezpieczania przesyłek. Odpowiedzialnośc zatem moze ponosić zarówno nadawca jak i przewoźnik jednak według całego przebiegu sprawy klient nawet nie spodziewał się uszkodzenia przesyłki w środku czyli zawartości bo opakowanie było nieuszkodzone. Ponadto - do pakowania obrazów według przyjetych norm - można powiedzieć według norm jakie zostały utarte przez profesjonalnych wysyłkodawców tego typu przesyłek - stosuje się skrzynki z płyty pilśniowej i to w nich powinno się umieszczać tego typu wyroby jak obrazy czy fotografie. Jest to swego rodzaju swoiste niedopatrzenie ze strony klienta. Próba wymuszania na nas odpowiedzialności za niechlujstwo klienta bedzie się zawsze spotykała z odmową rozpatrzenia reklamacji w sposób pozytywny dla klienta. Jak powyżej wspomniałem brak jest jakiegokolwiek dokumentu ktory by potwierdzał podejrzenia przy doręczeniu przesyłki czy tez jakiekolwiek zgłoszenia ze strony odbiorcy - brak protokołu szkody - brak adnotacji na liscie - brak zabezpieczenia stosownego do przewożonego towaru Odnosząc się jak w sentencji Proszę o przekazanie sprawy do instytucji której zadaniem będzie zatem wyegzekwowanie naszej odpowiedzialności której my jako przewoźnik zupełnie nie widzimy. z Szacunkiem Piotr Świątko EagleTrans eu A to moja pisemna reakcja dla bandyckiej firmy eagle trans eu Szanowny Panie Świątko, Na stronie Eagle Trans eu dostepny jest jedynie regulamin firmy z załączoną poniżej informacją,która nie ma nic wspólnego z prawem przewozowym ani się do niego w żaden sposób nie odnosi.Informacja w regulaminie natomiast wyrażnie wskazuje na to że reklamację można składać drogą elektroniczną, co też uczyniłem wraz z załącznikami w postaci zdjęć.Uszkodzenie opakowania jak również jego zawartości nie było widoczne podczas odbioru przez adresata,gdyż dwie paczki,które zostały ode mnie odebrane zostały w NIECHLUJNY sposób połączone przez pracowników fimy Eagle Trans oraz NIECHLUJNIE owinięte folią koloru czarnego co uniemożliwiło natychmiastowe rozpoznanie znisczenia z opakowania znajdujacego się wewnątrz. Jako klient nie będę tolerował impertynencji i brał odpowiedzialności za niechlujstwo pracowników firmy Eagle Trans Eu.Musze również poraz kolejny wspomnieć że obraz fotograficzny(zdjecie) zostało oryginalnie zapakowane przez profesjonalną firmę drukującą tego typu prace The Printspace co uk.Wspomniana firma wysyła rocznie setki tysięcy zdjęć na terenie Wielkiej Brytani oraz Europy wspólpracując z potentatami przewozowymi UPS,DHL,DPD na rynku europejskim i światowym.Wymienieni przewożnicy nie maja żadnych zastrzeżen co do tego jak firma pakuje produkt,gdyż jest to wykonane według najwyższych standardów. Z informacji znalezionych na temat Pana firmy wynika że Eagle Trans eu aspiruje do przebywania w gronie potentatów uslug tranzytowych na rynku Europejskim.W zwiazku z tym zachęcam do monitorowania profesjonalnych firm transportowych w zakresie profesjonalnej obslugi klienta jak rowniez zasięgniecia informacji w ramach prawidłowego pakowania fotografii! Po konsultacji z moim prawnkiem chcę Pana poinformować,że okoliczności podnoszone w Pana piśmie nie są zasadnicze,racjonalne i nie mają prawnej podstawy do odrzucenia mojego powództwa o odszkodowanie. W zwiazku z tym chcę również Pana poinformować,że sprawa zostanie skierowana na droge sądową. Z poważaniem Marcin Prasal Wyciag regulaminu ze strony eagle trans eu 1. Do złożenia reklamacji ws. nienależytego wykonania usługi przez Eagle Trans ma prawo zarówno Nadawca przesyłki jak i Odbiorca. 2. Eagle Trans rozpatrzy reklamację do 30 dni. 3. Rekalamcje można składać drogą elektroniczną na adres: infoeagletranseu jak i w formie pisemnej na adres siedziby w Polsce.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Wybierz rodzaj opinii:

     

Treść Twojej opinii:


Podpis:

Twój adres e-mail:

W celu zabezpieczenia antyspamowego
aby dodać opinię należy przepisac kod z obraza obok.


Angelo. Rakowski A.

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.6 (odwiedzin 10531)

Eagle Trans

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.6 (odwiedzin 10489)

Ślusarz Krzysztof. Usługi transportowe

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.6 (odwiedzin 10433)

Auto-As. Usługi podnośnikiem montażowym

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.5 (odwiedzin 10000)

ABC. Transport. Tomkiewicz M.

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.5 (odwiedzin 9467)

Zawisza. Transport osobowy międzynarodowy i krajowy

59-220 Legnica woj. dolnośląskie

Kategoria: Transport, przeprowadzki Legnica

Popularność:
0.5 (odwiedzin 8963)
ZGŁOŚ USTERKĘ