informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 368930
Witam,zgadzam sie z Panem że serwis ma być przyjazny, jednakże serwis nie jest odpowiedzialny za przetrzymywanie dokumentów należących do Klienta. Zgodnie z odgórnymi narzuconymi przez firmę SEB warunkami, reklamację naprawy gwarancyjnej możemy jedynie przyjąć na podstawie potwierdzenia naprawy - wydruk - który Pan otrzymał wraz z naprawionym sprzetem. Rozumiem Pana rozgoryczenie, jednakże o zagubieniu przez Pana dokumentu oraz jakości części zamiennych nie decyduje Serwis, a pracownik serwisu musi wykonywać swoje obowiązku zgodnie z narzuconymi przez Gwaranta warunkami.
   Dodane przez: JURMAR


tel. 22 625 45 63
Kruczkowskiego 12a
00-380 Warszawa , woj. mazowieckie
Popularność: (odwiedzin: )
Ocena: (głosów )


Inne opinie wystawione przez JURMAR:




Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:



Zobacz również: