informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 368984
Ciężko porównać systematyczność wizyt w serwisie z wizytami pierwszego kontaktu - z całym szacunkiem dla Pana. Proszę uwierzyć że Nam również dużo łatwiej byłoby, gdyby system na którym pracujemy ( a który de facto nie jest naszą własnością) posiadałby opcję wysyłki Potwierdzeń Napraw - taką opcję Nasz system wewnętrzny posiada i klienci nie mają z tym problemu. Wspomina Pan o pozytywnych ocenach - Pana opinia również nie jest sprawiedliwa, ponieważ nie tyczy się wykonanej usługi - urządzenie 1,5 roku funkcjonowało bez problemu - a ocena serwisu dotyczy przedmiotu na który my nie mamy wpływu. Może zamiast bezpodstawnego oceniania serwisu, skontaktowałby się Pan bezpośrednio z infolinią Tefal i dowiedział się, czy jest możliwość zdobycia duplikatu Potwierdzenia Naprawy? Firma Tefal raczej nie będzie przeciwna,Pan nie byłby stratny a My nie bylibyśmy oczerniani za zagubienie Pana dokumentu.
   Dodane przez: JURMAR


tel. 22 625 45 63
Kruczkowskiego 12a
00-380 Warszawa , woj. mazowieckie
Popularność: (odwiedzin: )
Ocena: (głosów )


Inne opinie wystawione przez JURMAR:




Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:



Zobacz również: