informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 352638
Szanowni państwo! W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT. Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki. Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak. Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór. Z wyrazami szacunku J. Czajkowska Szanowni państwo! W rozmowie telefonicznej poinformowano nas, że w końcu odnaleziono NASZ sprzęt (tj. sprzęt, który na zewnątrz był w idealnym stanie). Tylko dlatego zdecydowaliśmy się na naprawę, na którą czekaliśmy 5 LAT. Następnie otrzymaliśmy pisemną informację, że naprawiony sprzęt jest do odbioru, z adnotacją, że sprzęt jest porysowany i brudny. Oczywiście, że pamiętam swój mikser, nie był ani porysowany, ani brudny, ale nie wiem, co działo się z nim przez ostatnie 5 LAT. Proszę mnie nie straszyć konsekwencjami prezentowania opinii o państwa usługach, ponieważ sami państwo proszą o opinie. Nie wiedziałam, że akceptują państwo tylko pozytywne opinii. Dobry fachowiec nie musi bać się krytyki. Przeczytałam inne opinie na temat państwa usług i zauważyłam pewien powtarzający się schemat: celowe wprowadzanie klienta w błąd, niekompetencja, a w końcu nieuprzejme zachowanie obsługi. Nie jestem pierwszą osobą, która narzeka na jakość państwa usług. Reakcja jest zawsze taka sama: atak. Pragnę zwrócić uwagę, że zaproponowaliśmy rozwiązanie sytuacji zgodne z obowiązującym prawem. Następnie zwróciliśmy się o pomoc w rozwiązaniu problemu do firmy Kenwood, która autoryzuje państwa usługi. Mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można, by polubownie zakończyć spór. Z wyrazami szacunku J. Czajkowska
   Dodane przez: J. Czajkowska


tel. 22 625 45 63
Kruczkowskiego 12a
00-380 Warszawa , woj. mazowieckie
Popularność: (odwiedzin: )
Ocena: (głosów )


Inne opinie wystawione przez J. Czajkowska:




Pozostałe opinie Jurmar. Serwis AGD:



Zobacz również: