informacja medyczna | informacja medyczna | informacja motoryzacyjna | informacja budowlana | praca | sprzedam | sprzedam
zarejestruj się   |  
zaloguj się
medyczne: informacja medyczna lekarz stomatolog weterynarz ogłoszenia zwierzęta klinika badanie sanatorium lekarze zdrowie lekarz
prawnicze: prawnik prawnicy komisariat ochroniarze sąd rejonowy sąd okręgowy sąd apelacyjny urząd miejski komornicy odsetki ustawowe odsetki podatkowe
budowlane: informacja budowlana ranking fachowców fachowiec działki budowlane dom bud usługi
motoryzacyjne: informacja motoryzacyjna ranking mechaników pomoc drogowa holowanie
ogłoszeniowe: sprzedam praca baza adresowa platforma handlowa kwiaty na telefon wrocław centrum ogłoszeń prasowych
  Polecamy


 
  Opinia nr 562
Witam Nazywam się Karolina Janczy i prowadzę oprawę obrazów xxxxx xxxxx, chciałabym wyjaśnić co następuje: W dniu 17 XI 2012 około godziny 14 do mojej firmy przyszli Państwoxxxx i xxxxxx xxxxx i chcieli oprawić w ramkę i passe-partout swoją grafikę. Po doborze wzoru ramki i passe-partout ustaliliśmy że praca będzie do odbioru w środę tj 21 XI br. W dniu 21 XI 2012 Państwo xxxxx zgłosili się po odbiór zlecenia, lecz zakwestionowali jakość pracy, dopatrzyli się rysy na ramie. ( w istocie na ramie była jedna drobna ryska, wynikająca bardziej z faktury materiału niż z zarysowania) Przyjęłam reklamacje i Przeprosiłam Państwa za wadę i zaproponowałam wymianę na nową ramę z odbiorem na dzień 28 XI 2012 na co Państwo xxxxx wyrazili zgodę. Pragnę nadmienić że wymianę ramki pokryłam z własnych środków (zamówiłam w expresie drugą nową ramkę) nie chcąc narażać Państwa xxxxxx na długi termin reklamacji (producent ramy na reklamacje przewiduje miesiąc czasu). W dniu dzisiejszym tj 26 XI 2012 zadzwoniła do mnie Pani xxxxx xxxxxx i powiedziała że nie podoba jej się ten wzór ramy a poza tym za długo to trwa, i że chce odebrać swoją grafikę bez ramy. W czasie tego telefonu byłam u lekarza i przeprosiłam Panią xxxxx xxxxx że nie mogę rozmawiać i zaraz jak wyjdę z przychodni to do niej oddzwonię. W tym samym czasie mąż Pani xxxxi Pan xxxx xxxxx korzystając z mojej nieobecności zgłosił się w mojej firmie przy ul. xxxxxx ** w xxxx i zarządzał od mojego pracownika wydania swojej grafiki. Pracownik zwrócił grafikę i bardzo przeprosił za niedogodność. W efekcie mam dwie zbędne ramy zrobione na wymiar, Pan xxxxx korzystając z zamieszania zabrał passe-partout za które nie zapłacił i dziesiątki niepochlebnych a wręcz szkalujących mnie opinii w internecie. Państwo xxxx z uporem maniaka szkalują moje dobre imie i jeśli tak dalej pujdzie będe zmuszona wystąpić na drogę sądową. Z Wyrazami Szacunku xxxxx  xxxxx xxxxx xxxxx xxxxx-xxxx-xxxxx ** **-xxxx xxxxx xxxxx ** Tel/fax +48 xxxxxxxxx Kom +48 xxx xxx xxx xxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxx P.S. O Kulturze świadczą słowa które wygłasza się przeciwko drugiej osobie.
   Dodane przez: Karolina Janczy


tel. 12 421 79 66
tel. kom. 660 670 688
Chodkiewicza 18 m. 6
31-532 Kraków , woj. małopolskie
Popularność: (odwiedzin: )
Ocena: (głosów )


Inne opinie wystawione przez Karolina Janczy:




Pozostałe opinie JanczyArt Group Projektowanie i aranżacja wnętrz:



Zobacz również: