Popraw dane   |  
Logowanie

Opinie o MK Service Autoryzowane Centrum Serwisowe Candy, Hoover, Indesit Ariston, Samsung

Adres:
Broniewskiego 21
01-780 Warszawa
woj. mazowieckie
 
Opinie o mnie Wartość opinii:
2
Pozytywnych:
4  
Neutralnych:
0  
Negatywnych:
6  
Łącznie:
10  


Pokaż opinie:              
Opinia: Negatywna
Autor: PG 319614
ta firma to jedno wielkie oszustwo, wyłudzanie pieniędzy na rzekomą \"weryfikację\" problemu, podczas gdy nie mają żadnej wiedzy, sprzętu, części, pobierają tylko opłaty za wirtualne usługi. Po mojej reklamacji i zapowiedzi skierowania sprawy do sądu odzyskałem moje pieniądze. Unikać!
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Kamil Kopczyński 48488
Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego jest to autoryzowany serwis SAMSUNGA. Zlecają podwykonawstwo jakiejś firmie, która nie zna się na rzeczy. Pralkę odebrano ode mnie w połowie grudnia 2013, obiecując naprawę za tydzień, potem 2 potem kolejne... Koszty prania poza domem były spore, pan z serwisu coraz bardziej arogancki, uważając że winą opóźnienia jest przysyłanie przez SAMSUNGA złych części. Obecnie jestem już po zakupie kolejnej pralki, bo po paru tygodniach pranie poza domem, było nie opłacalne. Dzięki wspaniałej akcji serwisu poniosłem koszty większe niż tradycyjne wywalenie starego sprzętu i zakup nowego, bo naiwnie czekając na naprawę wywaliłem kilka stówek na pranie poza domem. Teraz mamy połowę lutego, a o pralce w naprawie cicho - napisałem reklamację do samsunga, bo przecież od nich dostałem kontakt do tych partaczy... Swoją drogą ze strony Samsunga też brak właściwie reakcji - tak więc olewają klientów równo. Stanowczo odradzam MK Service - zlecają podwykonawstwo firmie krzak, powinni mieć zabraną autoryzację.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 1 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: Agnieszka Pawełek 4727
Z czymś takim jeszcze nigdy się nie spotkałam. Reklamowałam pralkę Candy na gwarancji zakupioną w MediaMarkcie. Chodziło o wymiane zerwanego paska, co w zasadzie jest błachostką. Technik był u mnie trzy razy. Za każdym razem na jego kolejną wizytę trzeba czekać ponad tydzień. Do serwisu praktycznie nie można się dodzwonić. Jak się już uda, co graniczy z cudem, umówić serwisanta to pozostaje kwestia godzin. I tu Pani proponuje np. 10-13, albo 13-18??? Oczywiście nie da rady na konkretną godzinę. I tak straciłam 3 dni pracy bo musiałam się zwolnić....by móc oczekiwać na jaśniepana. Oprucz Candy, serwisują też sprzęt AGD Samsunga i Indesitu i najlepiej mieszkając w Warszawie nie kupować tych marek, bo wrazie awari trafi się do tego sk@#&ego serwisu
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 0 )     Nie zgadzam się ( 0 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: DK 15284
Katastrofa totalna Absolutnie nie polecam Czekam 4 tygodnie na naprawę pralki po gwarancji lepiej kupić nową , a osługa telefoniczna pewnej pani poniżej poziomu jakiej kolwiek krytyki
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 39 )     Nie zgadzam się ( 17 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: km 12143
działalność tego serwisu to jak nocny koszmar. Żeby ktoś podniosł słuchawkę trwa tyle, że czasami prędzej będzie pofatygować się osobiście, co z resztą polecam, poniewaz panienki przez telefon są nieuprzejme, udzialają nieprawdziwych informacji, kłamią na temat terminów, zasłaniają sie procedurami bez najmniejszego zainteresowania sprawą i generalnie przypomina to trochę Błękitna linię TP SA, gdzie człowiek odbijał się od niekompetencji i niechęci jak od ściany. Oddałem do naprawy odkurzacz z uszkodzonym włącznkiem, - zgłosiłem typ i model urządzenia, żeby zamówić część, po czym okazało się po czterech tygodniach od pierwszej rozmowy, że część przyjechała ... tylko że inna. Dzisiaj mamy 22.12, czyli jeden dzień do świąt, a my porządki przedświąteczne robimy odkurzaczem ... samochodowym (i tak od miesiąca). obiecano mi interwencyjną naprawę tymczasową, a technik obiecał dzwonić trzy dni temu - milczy do dzisiaj; nawet mi sie nie chce tam dzwonić. Mam nadzieję, że ta firma ma jakiegoś szefa, który moze kiedyś trafi na ten i powyzsze komrntarze, bo warto zeby wiedział jaką markę wyrabia mu ta zgraja ignorantów opłacanych z jego przychodu. Dobrze radzę - omijajcie szerokim łukiem !!!
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 22 )     Nie zgadzam się ( 14 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: astra 558
Na samym początku trzeba mieć baaaardzo duzo szczescia zeby się z kimkolwiek połączyć a następnie porozmawiać (nie odbieraja telefonów lub rozlączają rozmowy). Serwisant po krótkiej wizycie kasuje 100 pln za diagnozę.W naszym przypadku wchodziła kwestia wymiany pralki-naparwa starej kosztowo była porównywalna do wymiany. Oferta jaką złozyl nam MK service to kolejny żart. Kazdy model zawyzony o ok 300pln w porównaniu z modelami na rynku w ofercie internetowej. OGÓLNIE: masakra i nie polecam!!!Zero profesjonalizmu.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 19 )     Nie zgadzam się ( 5 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: HUBERT k. 42324
bardzo zły serwis, brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem, o swoje zamówione części trzeba się prosić, telefon jest trudno panią odebrać, lub odrzucają rozmowę. NIE POLECAM
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 32 )     Nie zgadzam się ( 2 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: WM 37755
Dwukronie byłem zmuszony do korzystania z usług MK Serwis przy ulicu Broniewskiego i dwa razy było to samo: nierzetelność, niepunktualność i notorycznie nie odbierane telefony. Ngdy więcej Candy! Ich serwis jest fatalny! Flmy Barei o absurdach PRL to nic przy rzeczywistości "salonu" Candy przy ulicy Broniewskiego.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 16 )     Nie zgadzam się ( 8 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Negatywna
Autor: qwerty 32660
mega dramat!!!! naciągacze i oszuści żerujący na niewiedzy klienta. przyjechał technik do zepsutej pralki. wymienił pompę, wszytsko działało...do pierwszego prania. po złożonej reklamacji okazało się, że za kolejną wizytę technika musimy zapłacić!!! w ramach naprawy gwarancyjnej!!! poza tym okazało się, że na rachunku widnieją kwoty, o których nie byliśmy poinformowani podczas zgłaszania usterki (osobno płaci się za dojazd, osobno za robociznę, etc.).
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 17 )     Nie zgadzam się ( 5 )   zgłoś nadużycie
Opinia: Pozytywna
Autor: Robrt H. 921
Fachowa i szybka obsługa, co prawda nie na Fieldorfa bo przenieśli się na Broniewskiego 21 ale to nadal ta sama firma. Zawiasów do mojej pralki candy szukałem w wielu miejscach i wszedzie na zamowienie, u nich był na miejscu i do tego taniej niz u konkurencji.
Rozpocznij dyskusję Zgadzam się ( 134 )     Nie zgadzam się ( 112 )   zgłoś nadużycie

Dodaj swoją opinię i pomóż innym podjąć słuszną decyzję

Jurmar. Serwis AGD

00-380 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
2.9 (odwiedzin 33228)

Agrex Arcon. Sp. z o.o. Maszyny budowlane. Sprzedaż, serwis

02-867 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
2 (odwiedzin 22705)

Alibud. Maszyny budowlane, części. Resner A.M.

04-464 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
1.9 (odwiedzin 22050)

BT Foto. Serwis, komis, sklep fotograficzny. Aparaty cyfrowe

00-638 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
1.7 (odwiedzin 18974)

JKC 3Tech

03-734 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
1.5 (odwiedzin 17318)

AGD Kontakt 24. Naprawa sprzętu gospodarstwa domowego

01-231 Warszawa woj. mazowieckie

Kategoria: Naprawy, konserwacje, sprzątanie Warszawa

Popularność:
1.4 (odwiedzin 16451)
ZGŁOŚ USTERKĘ